[linux] KDE menu - treba zmenit

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Březen 14 11:23:34 CET 2003

Caute !
Mam takyto problem v MDK 9.0 mi nesiel korektne default OO 1.0.1 (segmentation fault) pri starte a tak som tam dal paralelne OO1.0.2SK, ktory nabehne (sice do writer-u ale zatial by to stacilo) ak ho spustim z terminalu, ale ak ho spustim zo K menu KDE tak okamzite vyhlasi, ze  nie je instalovana korektna verzia a ked sa pozriem do sofficerc, ci tak nejako (momentalne som mimo tej masiny), tak je tam version 1.0.1 prepisem ju na 1.0.2 a opat ide z terminalu ...
Zistil som, ze aj ked dam do toho rc druhy riadok 1.0.2 tak sa ten rc subor prepise na jedn riadok verzie 1.0.1 ..
Potrebujem teda editovat polozky v menu a netusim ako na to? Neviete niekto poradit?

Diki

Peto