[linux] pristup na zariadenie cez siet

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Březen 19 19:12:15 CET 2003

Cafko

No tak som skumal nbd.
Zapol som to v jadre, siel som na nbd.sf.net, stiahom som si,
skompiloval som teda mam 2 programiky, server a klient.
Ale fuguju mi iba nad zariadeniami alebo subormi ako /dev/hda1 a
podobne, ale nie nad /dev/dsp, tam mi server zahlasi chybu, ze nevie
urcit velkost suboru (pri /dev/dsp asi tazko to urci)
Mate s tym skusenosti? Alebo sa daju exportovat iba disky?
Lebo zvukovku spravim v pohode aj cez nejaky daemon, na to su programy,
to viem, ale napr. /dev/pilot tak nevyexportujem

Dakujem

Jano