[linux] squid a mysql

Michal Kapalka michal.kapalka na mfn.sk
Pondělí Březen 24 09:47:33 CET 2003

Ahoj este ma napadlo ze je projekt na freshmeate

Squid2mysql ktory dokaze robit stat + definici usedl atd

Este aby som nezabudol skrip xxx.sql na vytvorenie tabul a databasy je
chybny tak si ho třeba potom upravit :)

Michal kapalka

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk] On
Behalf Of Peter Mikeska
Sent: Friday, March 21, 2003 8:42 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] squid a mysql

Dobry den, linux,

  cafo, nevi ma dakto znavigovat ked xcem aby sa usery na squid
  autorizovali cez mysql ?
  volako som sa nevysomaril na google ;))
  cez .htpasswd to ide v pohode, len ta sprava userov je zufala ,
  pripadne ak niekto viete o dakom najlepsie web nastroji na
  manazovanie userov v .htpasswd suboroch.
  thnx

  Miki

--
S pozdravom
 Peter                          mailto:mikeska.peter na alcatel.sk