[linux] security na dual boot masine (linux-windows)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Březen 25 13:52:46 CET 2003

Ahoj,
> nejak som ta nepoxopil asnad nie som sam
> mozes pliz troxu vysvetlit aky je rozdiel medzi notebookom a beziacim
> strojom resp. kde ku klucu ten pritup ziskas (cim sa snad ten rozdiel
> objasni)

rozdiel je v ucele pouzitia. Kym jeden to chce na znemoznenie pristupu k
udajom, pricom niekto, kto ten pristup nema mat ma staly fyzicky pristup
k masine, tak toto riesenie nezafunguje (staci jeden spominany trojan a
pockat, kym niekto to heslo az zada a je po security).

Ked ti vsak niekto ukradne notebook z auta, k udajom sa nedostane a nie
je nikto, kto by to heslo zadal.

Rozdiel je teda v ucele pouzitia, nie v tom, ci je to hardverovo
notebook alebo PC :).

   J.