[linux] wapmail

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Březen 25 22:15:17 CET 2003

Ahoj,

> Takze WTLS je sifrovanie medzi mobilom a wap gateway na urovni niekde nad
> UDP paketmi. Samozrejme vsetka komunikacia mobilu so sietou je tiez
> sifrovana -  ved to mala byt hlavna vyhoda oproti NMT (okrem toho, ze je
> to digitalne). Nedavno som sa ale docital 1 velmi zaujimavu vecicku -
> sifruje sa iba medzi mobilom a BTS! Komunikacia samotnych BTS medzi sebou
> (vacsinou cez mw) uz sifrovana nie je!!! Takze odpocuvat je
> najjednoduchsie tam.

ukaz mi jedno komercne zariadenie do pol miliona, ktory dokaze ten
signal odpocuvat.

Heslo mojej priatelky nema vyssiu cenu ako pol miliona na nakup toho
zariadenia.

Okrem toho neverim tvrdeniu, ze BTS komunikuju s inymi prvkami siete
(station controllery, ...) vacsinou cez MW.

> Co sa tyka SSL, tak to som este neskusal, ale skus si spravit nejaku
> jednoduchu wap stranku a daj si ju na server pristupnu cez SSL a zadaj v
> mobile adresu na https://... ze co to urobi, mohlo by to ist.

no, to bola najmensia pointa. Povodna otazka bola na to, ze ci je nejaky
PHPckovy a dobry webmail.

> Ty si ten wapmail chcel u seba?

urcite ano, aby som mohol aspon sledovat, kedy sa kto prihlasil. Okrem
toho to chcem pre viacerych mojich uzivatelov.

> Ja pouzivam velmi dobry wapmail na
> wlist.cz, ale myslim, ze podporuje iba pop3, mozes mat definovanych viac
> serverov, dokonca ti zobrazi obrazky v prilohe, odfiltruje html... Lepsi
> wapmail som zatial nevidel a nie je problem povedat adminovi, aby nieco
> dorobil prip. zmenil...

riesis paranoie, ako btsky komunikuju a das potom svoje mailove heslo
tretej strane ;).

Nie, urcite to chcem u seba.

   J.

--