[linux] lamerska otazka

Sobota Květen 10 20:28:04 CEST 2003

Dňa 10. máj 2003, 20:19, ferou napísal(a):

> mam pc 350 mhz, 64 ram a cca 2 gb z disku odkusnute pre linux. doteraz som
> mal suse 6.4 ale vobec nic mi to nepodporovalo a stale mi to blblo. myslite
> ze keby som tam dal red hat 8 tak by som to rozchodil do pouzivatelneho
> stavu aj na takej starej masine ako mam?

nainstalovanim lubovolenej distribucie v poslednej verzii urcite nic
nepokazis a aj funkcionalita bude velmi pravdepodobne vyssia, aku
popisujes..
s uvedenym hardverom nebudes mat problem nainstalovat a prevadzkovat
ziadnu z najpopularnejsich distribucii v najnovsich verziach..

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk