[linux] lamerska otazka

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pondělí Květen 12 15:01:36 CEST 2003

Pripajam sa k ostatnym - malo by to ist celkom v pohode. Skus zohnat aj
nieco novsie (napr. najnovsi je RedHat 9), nepustaj zbytocne sluzby, ktore
uberaju drahocennu pamat a vykon procesora. Este mozes vymenit KDE/GNOME za
nieco trochu menej narocne (WindowMaker, Blackbox, twm:-)). Osobne som videl
(sice bez Xov) bezat Debian aj na P90 so 64MB RAM. A este perlicka - videl som
aj P90 so 16MB RAM, ktory fungoval ako proxy, postovy a telnet server.
Ked to nastavis dobre, pojde to dobre
	Milan Plzik