[linux] .doc v OpenOffice 1.0 a TTF fonty z win

Tomas Zatko woody na host.sk
Sobota Květen 24 09:17:06 CEST 2003

Zdravim

Ako priloha v maile mi prisiel .doc dokument cely pisany pismom
Times New Roman

Najprv som si myslel, ze sa OO s tym TTF fontom "nevie dohodnut na
kodovani" (blbsia formulacia ma nenapadla...)
Ide o to ze napriklad "č" (myslel som si ze znaky ktore maju inu poziciu
v ISO8859-2 a inu vo win1250) sa nezobrazuju spravne. (Zobrazi sa
stvorec.)
Ale prejavuje sa to len ak je ten text BOLD. "Netucnym" pismom je to v
vporiadku. Takze to asi s kodovanim nebude mac vobec ziaden suvis.
Myslim ze to robi iba pri TTF fontoch.

Vlastne ma to ani velmi netrapi ako problem, skor by ma zaujimalo preco
to tak je. Ale aj ci/ako sa to da 'opravit'.

.t..

--
http://woody.host.sk