[linux] Mys pocut v reproduktoroch

Tomas Zatko woody na host.sk
Středa Květen 28 21:36:16 CEST 2003

Mne to nerobi len v X. Mne to robi vsade. Aj na konzole aj v X vo
windows. A hlasitost toho zvuka stupa s priblizovanim mysi k repraku.
(Ano na stole, pravy reprak, som pravak)
Ked je ten reprak vyssie ako mys (ta krabica) tak to nepocut. Ani ked
som blizsie k repraku.
IMHO: Modulmi, nastavenim ani nic softverovym to nieje (APON U MNA NIE).
Tolko vysledok mojho pozorovania ;)

.t..

On Tuesday 27 May 2003 08:44, Kocur wrote:
> no ono...
> ta krabica na to asi nema moc velky vpliv...(aspon podla mna..)
>
> ono je fakt ze to robi len v X-och
> a len pri PS2-kovych mysiach...(a asi urcite aj pri USB....myslim..)
>
> a co sa tyka tej spetnej vezby...
> tak to je dost malo pravdepodobne...
> ono na M$ sWINstvach to nerobi nic take...
> vzdialenost MYS - REPRO stym nema nic spolocne...
ako u koho

--
http://woody.host.sk