[linux] Mys pocut v reproduktoroch

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Čtvrtek Květen 29 09:07:37 CEST 2003

Ahoj,

podla tvojho popisu si stale myslim, ze moze ist aj o mechanicku rezonanciu.
Na to sa casto zabuda, ale reprak je zaroven rezonancna skrina (to patri k jeho
funkcionalite) a v pripade mechanickej mysi sa mozu preniest cez spolocnu pevnu
podlozku jemne kmity hoci aj od drobnej necistoty na pritlacnom koliesku do
skrine repraka a tu sa pocutelne zosilia (princip starych mechanickych
gramofonov). Ak je to tak, tak ten neprijemny zvuk moze ist iba z toho praveho
repraka, lavy musi byt minimalne vyrazne tichsi, pretoze je dalej. Ak ti toto
vsetko sedi, tak by malo stacit podlozit ten pravy reprak nejakou pruznou
podlozkou (napr molitan, polystiren) a malo by byt po problemoch.

PF