[linux] ako zmenit verziu nainstalovaneho RPM balika v RedHate

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Středa Listopad 5 16:13:08 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 03:32:54PM +0100, jandrejkovic na fvs.upjs.sk wrote:

> Ahojte,
>
> mozno trivialna otazka, ale nedari sa mi najst odpoved:
>
> Prekompiloval som si novy kernel, ale ked dam rpm -q kernel, tak vidim
> staru verziu. Ako ju mozem zmenit na verziu noveho kernelu?

No, minimalne treba restartovat pocitac ;-)

Ale teraz vazne:

Ak si jadro vytvaral cez "make rpm", tak si nakoniec dostal rpm balik,
ktory mozes nainstalovak ako kazdy iny rpm subor. rpm -ivh nazovbalika.
Potom treba este nezabudnut podla pouziteho bootloadera (lilo/grub/??)
upozornit system na nove jadro, restartnut a pri boote vybrat novu
verziu.

S pozdravom,

Peter

--