[linux] Power off nefunguje

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Čtvrtek Listopad 6 10:46:42 CET 2003

Peter Samek wrote:

> Najskor taka uvodna otazka: uz to niekedy fungovalo? :-)

na tomto kompe este nie :-)

ale akurat som nasiel dalsi dovod na rekompilaciu, pribudol mi druhy
procak, takze idem opat kompilovat :)

> Co sa tyka APM, tak podla toho co som zozbieral z roznych konferencii by
> to s "Use real mode APM BIOS call to power off" malo fungovat tak, ze to
> bud funguje ak je to vypnute, alebo ak nie, tak to clovek zapne (cize
> podla konkretneho pocitaca) pri dalsej rekompilacii.

zaujimave spravanie, vyskusam...

> Na masinkach kde mi funguje ACPI mam zatial velmi dobre skusenosti s
> modulom button v spolupraci s acpid demonom (pocitac sa na stlacenie
> vypinaca korektne shutdown-ne a vypne).

toto nepotrebujem, nejde o notebook, ktory by uzivatel vypinal. ja
potrebujem, aby mi UPS-kou generovany 'shutdown -h now' prebehol spravne
a aby sa po zhodeni programov, odmontovani particii vypol aj zdroj...

> Dufam, ze to pomoze.

Vyskusam, vdaka...

Oskar