[linux] wi-fi a hub

Pondělí Listopad 10 08:41:32 CET 2003

On 02.11 15:44, jayjayjay wrote:
> Nedavno jsem se s kamarademspojil pres wi-fi ... wi-fi access point mam
> zapojeny do uplinku hubu me lokalni site
> Mam nasledujici problem:
> Pokud ja uploaduju/downloaduju .. proste prenasim jakekoliv packety na
> kamaraduv pocitac, je vse ok ovsem pokud on chce uploadovat/downloadovat
> na hubu velmi casto blika kolize .. data se chvilku prenaseji problikne
> kolize a chvilku se nedeje nic a zase...
> Pro cokoliv co dela on ze sveho pocitace je ak nizsi rychlost (me to z
> meho pocitace jede 2.1 MB./sec jemu 1.2 MB/sec) taky ma  strane moc
> [...]

pri vymene hubu za switch by sa malo zlepsit vela.

Osobne tipujem ze ide o problem s fullduplexom, ktory je na compe tvojho
kamosa zapnuty, co sa pri hube neda. skuste sa pohrat s tymto.
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod