[linux] Switch z Linuxu

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Listopad 10 13:08:03 CET 2003

ja mam toto (bridge) urobene z redhatu, pouzivam tri sietovky, ako to bude vyzerat s
viacerymi - neviem, kazdopadne do klasickej dosky tych kariet az tak nenarves.
Obmadzovat a sikanovat nasiny na tych portoch sa da celkom pekne bud cez iptables,
alebo ebtables (treba patch, alebo 2.6 jadro), ktore zvladaju viac ficurii na link
layeri. Ked sa to skombinuje s jiri cronom tak by to mohlo splnat tvoje predstavy.

m.