[linux] DivX Video ?

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Pondělí Listopad 17 19:05:24 CET 2003

Nazdar miro,

sprava z: 17. novembra 2003, 18:08:52

> http://zebra.fh-weingarten.de/~transcode/xvid4conf/screenshot.jpg
>  na nete su nejake howto, ako to optimalne nastavit.
>  - divx pod linuxom podporuje len zakladne veci, bez B-framov, qpel a

toto co si pisal, mam tiez ale s tym mojim Xvidom mi to nefunguje, tento konfig je pre Xvid4 ze. Mne funguje len Xvid2, a xvid mam 0.9.4, posledny co som nasiel na nete, a ked chcem pouzit xvid4 tak mi napise ze ten konfiguracny nastroj nieje kombatibilnu s mojou verziou xvidu a treba novsiu, ale ja mam poslednu.. viec co s tym?

a este jedna vec, ak sa mi podari ripnut dvd na disk atk ak potom dam robit video, tak mi miesto jedneho suboru urobi suborov 22 presne podla kapitol....

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel
                     |      Vytvorene: 17.11.2003, 18:55

WinAMP OFF /