[linux] scp

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Listopad 26 16:03:57 CET 2003

> No ja si osobne myslim ze lepsie riesenie je pouzit scponly jail
> ktory je podporovany scponly shellom a je tam hned aj script
> co ho vytvory.

tiez som pouzival (RH8), az kym som asi pred 2 mesiacmi neupgradol jadro a
glibc. to bola osudna chyba, zmenilo sa dost kniznic, takze som musel prerobit
cely chroot jail. skript ho nerobi dobre, neda tam vsetko (pod RH8). nakoniec
sa mi to rozbehlo, viem sa prihlasit, vidim adresare (winscp), a funguje mi aj
prenos jednym smerom (tusim upload), prenos druhym smerom skonci s timeoutom.
v nechrootovanom prostredi ide v pohode. laboval som na tom asi 3 vecery, hladal
som na webe scponly, pytal sa v ceskej konfere, stracoval, trhal vlasy, a potom
som to zabalil. :o(