[linux] Nahravanie videa cez mencoder a jeho sucasne prehravanie

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Listopad 26 17:07:13 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 04:11:55PM +0100, Jan Nemsak wrote:
> Cafko
cau

> Z TV karty si nahravam video cez mencoder do suboru.
> Ale po prvotnom vytesovani ze som to rozbehal aj so zvukom (nechcelo mi ho
> to vobec nahravat, potom som pouzil alsa drivery a ide to super, a to
> nemam nic nestandartne ale SB Live!), tak som postrehol moju potrebu
> nahravat video z telky a zaroven ho aj pozerat.
> Nemate niekto s tym skusenosti?
Akurat vcera som to robil:
[v jednom okne] mencoder tv: blablabla output.avi
[v druhom okne] mplayer output.avi

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                           Reboot America.