[linux] LCD Belinea 101 570 - kmitanie - vyriesene

Radovan SOCHOR sochor na mtf.stuba.sk
Pátek Říjen 3 13:43:44 CEST 2003

Zdravim,

pridal som externu VGA kartu  (ATI Rage Pro) a LCD slape ako hodinky.
Ziadne kmitanie, nic, teraz je to uplna balada.

Dňa Št 18. September 2003 23:08 Lubor Kacian napísal: