[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Pátek Říjen 3 14:56:27 CEST 2003

zdravim

chcel by som sa opytat, ci niekto nemate nejaky chodivy konfigurak pre alsu
a zvukovku intel8x0.  konkretne by som chcel, aby mi fungovalo
multiplexovanie (mixovanie) zvukovych vystupov z viacerych aplikacii.  bol
to pre mna hlavny dovod na prechod od oss k alse (nechal som sa ukecat od
ludi, co si alsu len skompilovali a vsetko im krasne beha).  minule som sa
s tym hral zo 2 dni a maximum, co som dosiahol bolo, ze mi vedia hrat 2
alsaplayre spolu (obcas ;), ale ku nim uz mi nechce hrat ani xmms ani
mplayer (oba maju nastaveny alsa vystupny plugin).  samozrejme, skusal som
aj plugin dmix (sw mixer), ale aj tak sa mi nepodarilo vytvorit taky
asound.conf, aby to cele fungovalo.  ma to niekto rozbehane na takejto
zvukovke?  ide to na nej vobec.  btw mam alsu 0.9.6.

vopred vdaka za akukolvek prospesnu radu.

th.

ps: pripadne na zvukovku cmipci, na nej som to tiez skusal a tiez to moc
neslo... ;(