[linux] wifi - AP & karta & ipsec/stunnel - trosku LONG popis ;)

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Říjen 7 15:06:04 CEST 2003

Ahoj,

> Skuste poradit, co a ako to pouzit.
> linky, nakopnutia, usmernenia
> Ma zmysel potom vobec pouzivat WEP?
> Nepostaci na to co xcem nejak to vsetko posielat cez SSH? (ak ano, kde
> najdem navod?)

zalezi od toho, co chces posielt cez ssh a ako. osobne by som tam dal
asi ipsec, pripadne ak ti nejde o uplnu kryptograf. bezpecnost, tak moze
posluzit aj cipe.

Mozno pomoze aj moja a rikiho prednaska o wifi z openweekendu:

ftp://ftp.sh.cvut.cz/OpenWeekend/ow2003/Wireless.avi

kazdopadne ssh + pppd je blbe riesenie, ak sa da, neduplikuj transportnu
vrstvu, ak zabezpecuje spolahlivost prenosu dat. Dochadza tam k
internemu meltdown efektu, ktory ti asi nebude po voli :).

ipsec je dobre riesenie, ale nie je to ziadne pridavanie od startovacich
skriptov, treba si pekne precitat manual. Da sa to v pohode rozbehat,
ale treba rozmyslat a vediet, co robis.

 J.