[linux] zmena meta-faq

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Říjen 7 20:42:22 CEST 2003

On Tue, 7 Oct 2003, pecko wrote:

> oisal to do konfery, lebo to tak xcel a nie preto, ze to tam patri.
> a tie otazky boli smerovane priamo na mna. ak si ix pozries, uveris.
> nikto iny na nix totiz nemohol dat odpoved.

Nechapes jednu vec. Su tu aj dalsi ludia, ktori sleduju konferu
a zaujimaju ich riesenia problemov, ktore poslu ini ludia. Dalej je tu
fakt, ze archiv konferencie je na webe a urcite by sa ani tebe nepacilo,
keby si googlil pre riesenie svojho problemu a pritom zistil, ze
riesenie problemu zacateho v konferencii odznelo v sukromnej
komunikacii...

A toto su len dva z velkeho poctu dovodov, preco mala smerovat tvoja
odpoved opatovne do konferencie.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk