[linux] zmena meta-faq

pecko pecko na szm.sk
Úterý Říjen 7 22:02:04 CEST 2003

> Nechapes jednu vec. Su tu aj dalsi ludia, ktori sleduju konferu
> a zaujimaju ich riesenia problemov, ktore poslu ini ludia. Dalej je tu
> fakt, ze archiv konferencie je na webe a urcite by sa ani tebe nepacilo,
> keby si googlil pre riesenie svojho problemu a pritom zistil, ze
> riesenie problemu zacateho v konferencii odznelo v sukromnej
> komunikacii...
>
> A toto su len dva z velkeho poctu dovodov, preco mala smerovat tvoja
> odpoved opatovne do konferencie.

do istej miery mas pravdu. lenze v tomto pripade je problem v tom, ze ak sa
dobre pamatam,
 nepisal som mu sukromne nic take, co by este mohlo niekoho zaujimat.
ale to je jedno. nabuduce si dam baxa a radsej aj debilne "dakujem" poslem
do konfery.
 nex su fsetci zainteresovani spravne ukojeni...

pecko