[linux] SW na connect z win na kde

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Říjen 20 10:51:48 CEST 2003

> BTW: Dokazem nejako prinutit Xserver z Cygwinu, aby prekonal svoju kompaktnu
> jednookennost a aplikacie, co sa v nom zobrazuju dostali nativne windowsovske
> ramiky, dali sa minimalizovat, prepinat pomocou Alt-Tab, etc? Jednoducho, bol
> by som rad, aby som mohol takto spustane aplikacie viac zaintegrovat do Win.
> prostredia. (Napr. vsetky moje Qt app. s G/QPL licenciou pre qt/X11 kompilovane
> cez Cygwin.)
ano, uz ano :)) a su tam v konfiguracii ine zveriny. kolega hned vedla mna
ma ako plochu vzdialeny server, aplikacie maju samostatne okienka, a este
to dokaze naviac nejaku priehladnost, ale nevidel som.
takze, funguje to uplne skvele, ale vyzaduje to doost stabilne winy.
niektore instalacie win98 to proste nezvladaju. winXP a win2000 su
s tym stable. u nas vazne obcas cygwin padne pod win98. nikto nevie
preco. a naviac.. deje sa to len na niektorych pocitacoch.

--
:
:. stay cool