[linux] instalacia RH 9.0 poskodeny file (fwd)

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pátek Říjen 31 10:29:41 CET 2003

Ahojte pani,

to vobec nemusi byt problem pri napalovani, ale naopak pri citani. Ine je, ak
sa disk cita pekne od zaciatku po koniec a ine, ak je to na preskacku. Tu moze
prist k situacii, ze nieco sa neprecita spravne. Zial uz sa mi to stalo. Skus
vymenit CD mechaniku, alebo pouzit instalaciu z disku.

PF