[linux]Re: [linux] rychlost pcmcia karty

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 11:19:34 CEST 2003

zdravim

k tomu switchu je pripojeny este dalsi stroj s linuxom, ale je to stolne
pc, tam je rychlost cca 4-5mb/s. mii-tool vyhodi
eth0: negotiated 100BaseTX-FD link ok.
Nemoze to byt obmedzenie pcmcia zbernice?

miso