[linux] apt-get.org a automaticky update

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Neděle Duben 11 12:37:12 CEST 2004

Sunday, April 11, 2004, 11:37:13 AM, you wrote:

MP> Hi!

MP> Neviete mi poradit ako najlepsie do debian stable nainstalovat nejaky
MP> novsi balik (napr. php 4.3) tak, aby fungoval automaticky update? Na
MP> apt-get.org som si nasiel servery, z ktorych sa to da bud manualne
MP> stiahnut a nainstalovat cez "dpkg -i" alebo pridat ten server ako zdroj
MP> pre apt. Ale vtedy nastane problem, ze apt mi chce updatovat vsetky
MP> balicky, ktore su tam dostupne - a to ja nechcem. Cize by som potreboval,
MP> aby to sledovalo len vybrane balicky na tom serveri.

MP> Da sa to vobec? Alebo ako to riesite? Manualnou kontrolou, ci nie je
> [...]

Hi,

pozri si 'man apt_preferences' a prislusnu cast manualu k apt
(na www.debian.org). Ale ak nove php zavisi od veci v tom repository
tak si velmi nepomozes. Este existuje aj parameter pre apt-get
(tusim -s) ktory ti ukaze co chce apt robit bez toho aby to
naozaj urobil (cize uvidis ci ti nechce upgradnut pol systemu).

Celkom dobre sa da poskladat aj stable s par balickami z
testing/unstable, ale nesmie ti vadit ze budes mat napriklad
glibc z unstable. Je to dobre v pripade ze chces viac balickov
ktore su v stable prilis stare - je (mozno) skoro jedno ze mas glibc
z unstable ak uz mas unstable apache, php, tomcat4...
Postup je tiez v manuali k apt-u na webe.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm