[linux] nemozem poslat mail

qalt qalt na stonline.sk
Sobota Duben 17 19:46:13 CEST 2004

zdravim!

doma som pripojeny dialup-om od telekomunistov
na pracu s postou som sa rozhodol pouzivat mutt
a tak som nastavil nalezitosti k tomu potrebne
fetchmail procmail, sendmail som zamenil za qmail
na posielanie som pouzival qmail priamo z mojej
lokalnej masiny (viem ze to nebolo najkorektnejsie
riesenie ale nic lepsie ma nenapadlo)

ale ako sa v poslednom case rozmohol spam a
rovnako aj ochrana proti nemu zacalo sa mi stavat
ze moje maily neboli dorucene (nesedelo dns a pod.)
naviac telekomunisti zaviedli na servery urcenom
na odosielanie posty autentifikaciu - rad by som
ho aj pouzil ale netusim ako to sklbit s qmail-om
resp. ako dostat postu z mutt-u k adresatovi
za radu dakujem

Peter