[linux] nemozem poslat mail

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Sobota Duben 17 19:56:15 CEST 2004

Ahoj,

	ked pouzivas qmail priamo z lokalu, tak miesto forwardovania
mailov telecom smtp serveru (ktory chce autentifikaciu), sa skus
pozriet na www.dyndns.org, co je sluzba, ktora priradi hostname
tvojmu dialup stroju.. pretoze predpokladam, ze tu stroskotava
dorucovanie mailov od teba.. ze nevie zriesit dns zalezitosti..
Neviem, je to snad pouzitelny napad, ja som neako spohodlnel tym,
ze mam staticke ipcky :)).. ak by si si zriesil toto, tak by ti
odpadlo riesit smtp auth na telecom server..

	pekny vecer,

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net
http://www.aeternal.net	| cell +421 907 303 393