OT: nutnost ptr recordu (Was: Re: [linux] nemozem poslat mail)

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Neděle Duben 18 22:27:16 CEST 2004

Ahoj riki,

On Sun, Apr 18, 2004 at 10:09:23PM +0200 or thereabouts, riki wrote:
> na to aby si sa odvolaval na nazvoslovie rfc 2119 musi byt v rfc1912
> uvedene ze ho pouziva, over si to predtym ako tym chces argumentovat

	Uvedene tam nebolo, okej vytka akceptovana.. mea culpa. Tak mi
ale vysvetli, ako zadefinujes slovicko "should".. ako definujuce podmienku,
alebo definujuce moznost (je tu neaky borec do anglickej gramatiky?)..

> Mozes pouzivat postovy server zo siete poskytovatela pripojenia, ktory
> ma v drvivej vacsine vsetky potrebne zaznamy.

	Samozrejme, ze mozem, ale co ak nechcem.. drviva vacsina != 100%
serverov.

> Je na kazdom adminovi ci bude radit vo verejnej  konferencii uzivatelom
> stavat si vlastne postove servery na strojoch z dynamicky pridelovanymi
> adresami, som zvedavy ci preberies zodpovednost za chyby pri
> konfiguracii takehoto postoveho servera, ked takyto uzivatel zaspamuje
> pol sveta ( co je dost pravdepodobodne, kedze qmail nakonfigurovat nevie )

	Je na kazdom uzivatelovi, ci sa rozhodne radou v konfere riadit, alebo
si ju precita, pousmeje sa a ide dalej k inej rade. Rada je rada.. Ak by sluzba
dyndns.org nebola taka vhodna pre spustu ludi s dynamickymi IPckami, tak by ju
asi nikto nepouzival.. a spusta ludi ju rada a ochotne pouziva prave na SMTP
servery..

> chalanov problem bol ze nie je schopny nakonfigurovat qmail tak aby
> forwardoval maily cez relay ktory ziada autentifikaciu, takze tvoja rada
> neriesila pricinu ale dosledok

	Chalan sa rozhodol radu aplikovat (z nedostatku inych variant) a zda
sa, ze mu priniesla uzitok, ja tu nie som na to, aby som riesil jeho znalosti
alebo neznalosti qmailu. Jaksi mi uniklo, ze by mu tu niekto iny poradil, ako
vyriesit smtp auth. Ak ti moja rada tak velmi vadila, tak ma to mrzi, akisto
si schopny chalanovi poradit lepsie nez ja :).

	pekny vecer,

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net
http://www.aeternal.net	| cell +421 907 303 393