[linux] debian package preferences

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Středa Duben 21 18:04:14 CEST 2004

On Wed, Apr 21, 2004 at 05:54:07PM +0200, Juraj Bednar wrote:
>    Moja otazka: ako zistim, ktore balicky maju release testing a ktore
>    stable. Hladal som v manualoch a mozno jedina rozumna vec, na ktoru
>    som natrafil je apt-cache policy nazovbalicka a odtial to nejak
>    vyperlit podla zdroja (ked je to z adresara testing, tak to je asi z
>    testingu). Ale tato metoda sa mi velmi nepaci. Nejake hinty?

Neviem, ci najlepsi napad, ale malo by fungovat:

- zrus default-release
- prefrences:
  Package: *
  Pin: release a=stable
  Pin-Priority: 1001
- apt-get dist-upgrade --simulate  -  vsetko, co ti bude chciet
  downgradnut, je asi z testingu ;)

Problem: nezistis balicky, ktore nie su v stable.  Na tie by ale mohlo
zabrat vyhodenie testingu zo sources.list a kuknutie do dselectu, k comu uz
nie je ziaden zdroj (hodi ich hned na zaciatok).

th.