[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Martin Flaska flaskam na centrum.sk
Úterý Duben 27 09:00:13 CEST 2004

Vinclav Erich wrote:
> On Tue, 27 Apr 2004 08:32:29 +0200, KÁČER Daniel wrote
> Neviem preco siris takuto demagogiu... Tony blbosti... Jadro kompilujem len
> na exotickom hardveri (VIA EPIA a pod...). Preco by som mal jadro
> kompilovat, pokial mi vsetko chodi tak ako ma??? Aby som prisiel o moznost
> security updatov (Debian)? Ty kompilujes jadro na kazdom PC??? Ked ich budes

Myslim, ze ten koho sa to tykalo nema "desiatky (100-vky) pocitacov, a
aj ja vidim zbytocne mat zakompilovane v jadre veci co nebudem nikdy
potrebovat. Jednak to zabera viac pamate, a spomaluje start linuxu, ...
Na druhej strane mu nezaskodi, aby si aj on vyskusal zbuildovat svoj
prvy kernel :-) .

--

Martin Flaska
flaskam na centrum.sk