[linux] S-ATA Adaptec 1210SA

Marian Andre Marian.Andre na cnl.tuke.sk
Úterý Duben 27 12:29:13 CEST 2004

Vinclav Erich wrote:
 > Este raz zopakujem, robis to na stovkach serverov (moj pripad)?
Prave preto som nepriamou narazkou na Debian v tvojom predchadzajucom
maili odpovedal odkazom na make-kpkg - skompiluje jadro a zabali ho ako
debianovsky balik. Ako je poznamenane nizsie, stovky serverov urcite
nebudu velmi rozdielne a v pripade pouzitia Debianu je make-kpkg velmi
vhodne. Takisto je mozne si na niektorom serveri vyrobit repository s
kernelmi a nove jadra tahat pomocou apt-get update && apt-get upgrade -
opat v pripade pouzitia Debianu.

V kazdom pripade, povodneho problemu sa to netyka a preto by som rad
ukoncil tento thread.

Ved taketo nieco ani nikto netvrdi...

--
Marian Andre