[linux] custom linux - ochrana proti kopirovaniu

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 27 15:20:12 CEST 2004

neviem, ale ked tak rozmyslam... skusit dat do boovacej casti nejaky check algoritmus napriklad cislo CPU alebo HDD, ktore sa bude hned pri bootavni kontrolovat... ale to by nesmeli mat root konto k dispozicii.... iba tak...
inac si to neviem predstavit... resp. nie je mi znamy iny pristupny sposob... ale je to celkom kuriozna vec...:)

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On Behalf Of Marian Danisek
Sent: Tuesday, April 27, 2004 3:12 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] custom linux - ochrana proti kopirovaniu

Ahojte,

takato situacia :  mam nejaky svoju custom linux system, ktory pouzivam
na roznych zariadeniach, chcem to vsak cele zapozicat inej firme a chcel
by som sa ochranit pred tym ze tito ludia jednoducho moj system okopiruju.
pytam sa preto ci existuje nejaka moznost ochrany, ktora mi zapezpeci ze
dany system bude bezat napriklad iba na danej MAC adrese pripadne
pouzijem nejaku iny unikatnu informaciu, ktora tento system odlisi a
neumozni spustenie na inom hw.

vipred dik za kazde nakopnutie

Majo

--
SUNTEQ s. r. o.
Hviezdoslavova 9 # Prievidza # 971 04 # Slovak republic