[linux] mail server

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Středa Srpen 11 09:04:29 CEST 2004

Martin Hudec wrote:

>No a potom zrazu zakaznik zisti, ze bude chciet mat pristup k
>mailom z prace aj z domu, ale ajhla, pop3 mu to nenechava na
>serveri, mozno toto je jedine, kedy sa taky zakaznik presvedci,
>ze imap nie je az tak zly napad.

pokial viem, tak aj pop3 serveru moze pop3 klient povedat, aby si kopie
stiahnutych mailov ponechal [napr. ja mam v mozille taku moznost a ked
sa potom konektnem odinakial, tak tie maily tam su]

cize rozdiel je hlavne v tom, ze pop3 stiahne tie maily vsetky, imap iba
ich hlavicky a cely mail stahuje selektivne v pripade, ze o to klient
vyslovene poziada [napr. pouzivatel si ho chce precitat]

alebo sa v niecom mylim?

ostry