[linux] xterm a oddelovac pre oznacenie mysou

Středa Srpen 25 14:32:33 CEST 2004

On 25.08 14:28, Ernest Beinrohr wrote:
> Zdravim, neviete mi poradit? Obsac pouzivam xterm ale vadi mi, ze
> pouziva ako delimiter ovela viacej znakov ako textova konzola, pripadne
> ine terminaly. Konkretne pouziva znaky pomlcka '-', lomitko '/' alebo aj
> dvodbodku ":" ako oddelovac, co sposobuje, ze nestaci doubleclick mysou
> pre select, ale musim to cele pekne od zaciatku po konie c zvyraznit,
> kym to mam v clipboarde. Co je dost otravne pri full-path k suborom, URL
> a podobne.

pridaj si do databazy (asi ~/.Xdefaults alebo ~/.Xresources) nieco taketo:

XTerm*charClass:        45-47:48

pripadne si v manualovej stranke zisti co to znamena :)

pre rxvt sa da nahodit toto:

pre ine emulatory zrejme podobne alternativy...
M$ Win's are shit, do not use it !