[linux] Slackware & zavislosti balickov

foo bar foobar na zmail.sk
Čtvrtek Srpen 26 21:45:56 CEST 2004

Thursday, August 26, 2004, 3:56:22 PM, you wrote:
MZ> Zdravim,

MZ> 	aj v Slacku existuje rpm prikaz a vie instalovat rpm baliky.
MZ> 	Tu by som najprv odporucal aktualizovat rpm databazku aby aj RPM vedelo ake
MZ> tgz balicky sa naistalovali. Pretoze by sa mohlo stat, ze balicek (SW) uz je
MZ> tam, ale rpm o tom nevie a tak po kotrole zavislosti odmietne instalaciu
MZ> balicku.
MZ> 	Odporucam hocijaku slackware stranku a HOWTO k rpm.

MZ> Marek.

no, instalovat rpm baliky do slacka je asi najvacsia blbost co mozes
so slackom urobit. Ovela lepsim a viacej "slackware-friendly" riesenim
je pekne si dany soft skompilovat, checkinstall (na 3tom CD medzi
"extra" softom), a potom normalne installpkg foobar.gz
Este som sa nestretol s tym ze by nejaky soft bol k dispozicii len ako
.rpm - a ak taky aj existuje, tak urcite sa ani neoplatil instalovat.

--

                                      foobar na zmail.sk