[linux] OT: nastavenie routrov u telekomunikacii ? :))))

Lukas Stana stana na gjavsnv.edu.sk
Pátek Srpen 27 08:21:28 CEST 2004

no telekomunisti maju v celej svojej datovej sieti zmatok,nasej skole uz
dvakrat bezdovodne odobrali dns zaznam ale ja o tom nesom kompetentny
hovorit, skor horol by vedel...
a co sa tyka toho traceroute tak aspon v mojom pripade sa to zaloopouje
prave medzi routrom, ktorym sme pripojeni do netu a routrom co je pred
nim... asi nejaky lokalny pristupovy bod... prave teraz som si chcel ale
moje tvrdenie overit ale neloopoval, dosiel po router a tam to skoncilo...
(same * * *)

takze si asi viem predstavit ako sa o to telekomunisti staraju

Lukas Stana
spolupracovnik PC REVUE
lstana /zavinac/ rup /bodka/ sk
stana /zavinac/ gjavsnv /bodka/ sk
Gymnazium, Spisska Nova Ves, Javorova 16
Cellular: +421 903 519 349