[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Ivan Frano ivan.frano na pobox.sk
Sobota Srpen 28 16:45:38 CEST 2004

On So, 2004-08-28 at 13:35 +0200, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Saturday 28 August 2004 12:06 Andrej Hosna napísal:
>
> To snad nie, to mi pripada pekne podle, rovnako ako to plagiatorstvo.

A kradez a nasledny predaj tvojho mozgu ti podle nepripadaju ?? Podla
mna je toto len MIERNY sposob ochrany podobne svinstva sa deju v dnesnom
svete na kazdom kroku... Ved v kazdom pripade GPL soft tam ostane len
OSOBNE veci si treba dajak zabezpecit hlavne ak ich nemas pod dohladom..
(moj nazor)

N na vi