[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Sobota Srpen 28 17:04:31 CEST 2004

Ivan Frano wrote:

>A kradez a nasledny predaj tvojho mozgu ti podle nepripadaju ??

z mozgu ti neodbudne ani stipka tym, ze niekto pouzije dobre veci, ktore
si dal ludstvu

>Podla
>mna je toto len MIERNY sposob ochrany podobne svinstva sa deju v dnesnom
>svete na kazdom kroku... Ved v kazdom pripade GPL soft tam ostane len
>OSOBNE veci si treba dajak zabezpecit hlavne ak ich nemas pod dohladom..
>(moj nazor)
>
>N na vi

ja nemam absolutne ziaden problem s tym, ked niekto vyuzije moj kod

podla mna by mali vsetky myslienky a vynalezy patrit celemu ludstvu, a
zrusil by som nielen softverove patenty

zda sa mi byt prizivovanie sa na spolocnosti, raz nieco vymysliet, a
potom z toho zit do konca zivota

ako k tomu pride napr. robotnik, ktory na nas drie cely den v tovarni?
vynalozi ovela vacsie usilie, ako niekto, kto dostane dobry napad...
nemoze kazdy vymyslat, lebo by to nemal kto realizovat [a pod
realizaciou nemyslim iba prvotne naprogramovanie, ale vsetky cinnosti,
ktore suvisia s nasadenim v praxi, teda aj take "plagiatorstvo"]

fujtajbl kapitalizmus

ostry