[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Úterý Prosinec 14 13:41:56 CET 2004

14. decembra 2004 o 13:26, Juraj Bednar píše:

>    1.) v pripade, ze sa klient nachadza v my_networks, tak smtpcko
>    akceptuje vsetky mena/hesla a vobec ich nekontroluje. Kedze mam
>    permit_mynetworks aj tak, vlastne to na funkcnosti nic nemeni, kazdy
>    pouzivatel moze posielat z lokalnej siete mejly bez prihlasenia. Len
>    im to nevyhodi tu chyba. Da sa toto v postfixe nejak spravit?

to asi tazko.
napada ma dualna instancia postfixu na roznych portoch, ked
redirectovane smtp spojenia von budu pouzivat inu konfiguraciu ako
spojenia inicializovane zvnutra siete v zmysle rozneho nastavenia
resktrikcii.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk