[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Prosinec 14 22:28:08 CET 2004

Ahoj,

> A este otazka: je efektivnejsie kaslat sa s ohackovavanim postfixu,
> alebo to par krat za mesiaca tym ludom nastavit, ak naozaj budu
> potrebovat poslat mail?

nikto, kto by to vedel nastavit tam vtedy nemusi byt.

> Ked su tam iba prilezitostne, naozaj maju
> potrebu posielat maily cez taku pomalu linku, ktorej hrozi zahltenie
> (ako vravis)?

no, ono je to adsl s pomalym uplinkom, o to by ani tak neslo (aj ked na
posielanie mailov von je samozrejme ina queue a nizsia priorita), ide
skor o to, ze ked maju zavireny notebook a rano sa pichnu do siete, tak
do vecera poslu megabajty virusov.

> A co takto nejaky webmail interface? Napr. Horde ?

Tam tazko spravis forward mailu, ktory mas v lokalnom outlooku.

Ale to je jedno, pytal som sa jednoduchu technicku otazku, nepotrebujem
alternativne administrativne riesenia, potrebujem vyriesit moj problem,
nie nechat sa presvedcit, ze ziadny problem nemam :). Ono je to mozno
fajn, ale naozaj by som rad vediet, ci sa toto neda nejak jednoducho
technicky vyriesit.

Pripadne nie su nejake produkty na transparentne skenovanie smtp podobne
ako su na transparentne skenovanie pop3 (napr. p3scan)?

   Juraj.