[linux] mail-bombing

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Prosinec 14 22:48:14 CET 2004

Hi!

  Ked uz sme pri tom postfixe... da sa nejako vyhnut mail-bombingu?
  Minuly tyzden som mal tu "cest" hned s dvomi. Prvykrat sa "nudil"
  jeden nas zakaznik (17rocny chalan) a cez php-cko poslal asi 100.000
  mailov na zopar adries. Nahodou som na to prisiel dost skoro, takze
  velka vacsina z nich zostala v queue (asi vdaka limitu poctu
  spustenych spamd). Da sa proti tomu nejako bojovat? safe_mode v php
  nastavit nemozme.

  No a ten druhy zase prisiel z ineho servera (mozno pomsta kedze sme
  mu zrusili pristup), tiez to bolo v tisickach mailov v priebehu par
  minut.

  Da sa v postfixe (verzia co je v debian woody) nastavit nejaky
  limit co by tomu pomohol?

--
  bYE, Marki