[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Středa Prosinec 15 08:01:45 CET 2004

Kurva!
(to nie miesto pozdravu, ale ze ma taka jednoducha vec nenapadla skor,
sorry all!)

On 15.12 07:49, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> Takze v podstate chces transparentnu SMTP proxy s content filteringom.
>
> Obavam sa ze ani uchovanie mena a hesla ti nepomoze spolahlivo riesit
> problem - co ak bude meno a heslo zadane zle, co urobis s mailom ktory
> vlastne nemal vobec odist od klienta?
>
> takze by som hladal tymto smerom, nejake odkazy som videl ale zdali sa
> komerne alebo windowsacke...
> (google: transparent smtp proxy antivirus)

pripadne "apt-cache search smtp proxy"

clamsmtp - SMTP virus-scanning proxy

moze byt?

 ClamSMTP is an SMTP filter that allows you to check for viruses using the
 ClamAV anti-virus software. It accepts SMTP connections and forwards the SMTP
 commands and responses to another SMTP server. The 'DATA' email body is
 intercepted and scanned before forwarding.
 .
 ClamSMTP aims to be lightweight, reliable, and simple rather than have a myriad
 of options. It's written in C without major dependencies. If you need more
 options then you could use something big like AMaViS which is written in PERL
 and can do almost anything.
 .
 ClamSMTP was written with the Postfix mail server in mind.  You do not need a
 local mail-transport-agent installed, since this server can forward to a
 remote one.

Len to asi bude chciet spolupracu s transparentnym presmerovanim, pokial
to nevie clamav tak najst iny demon ktory len zisti kam ma smerovat
aspusti clamsmtp smerom na spravny server.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Remember half the people you know are below average.