[linux] mail-bombing

Marek Podmaka marki na onee.sk
Středa Prosinec 15 10:46:28 CET 2004

Hi!

Wednesday, December 15, 2004, 7:23:32, uhlar na fantomas.sk wrote:

> smerom od vas alebo ku vam? od vas jednoduchou kontrolou kto posiela
> kolko mailov na vas MTA. smerom ku vam v podstate tym istym sposobom
> ale s tym rozdielom ze ak do niekto narve do mail queue remote SMTP
> servera, bud pockas kym vsetky vyexpiruju alebo napises jeho adminom
> (abuse na domena kontake by fungovat mal).

  hmm no ale kde to mam kontrolovat? Hlavne ak sa to posiela cez
  php... A ten druhy co isiel zvonka k nam, tak to bolo z nejakeho
  ceskeho alebo slovenskeho (boh sa v tych firmach co maju cz-sk
  stranky vyzna) hostingu a tym stacilo zavolat a stopli to. Len
  zaklad je dost skoro zistit ze sa nieco take deje.

> safe_mode by tomu ani nepomohlo. A myslim ze za toto by zakaznik mal
> dostat kopacky...

  Kopacky samozrejme dostal. No safe_mode by mohlo pomoct v tom ze by
  sa dala zakazat funkcia mail() a urobil by sa k nej nejaky wrapper,
  ktory by si to kontroloval (a boli by limity napr. podla mena
  skrptu, ktory ho vola).

--
 bYE, Marki
... Howweho zakon: Nefungujuce predstavy ma kazdy.