[linux] Postfix a fetchmail - nedorucuje maily

oravec mior na psg.sk
Pondělí Prosinec 27 17:50:30 CET 2004

Este nieco:
Tiez sa mi zda, ze tu postu prijal, lebo ked spustim fetchmail -v, tak
ukazuje, ze s postfixom komunikuje.
Ale neviem, kde dava tie mejly.

> Pozri sa co ti hlasi v logoch postfix. Zrejme tu postu prijal. Co mas
> nastavene v postfixe ako mydomain a mydestinanion ?

mydomain = doma.sk   /neexistujuca domena, len pre moj linux server
mydestination = $myhostname, loaclhost.$mydomain, $mydomain, $localhost

Mam podozrenie, ci to naozaj nesuvisi s tym, ze mam neverejnu domenu, ktoru
Internet nepozna, ale postu vyberam z domeny psg.sk.

Viem, ze ju fetchmail prijme, lebo to vypise a zda sa mi, ze aj preda
postfixu, ake co ten s tym urobi, neviem....

S pozdravom
mior