[linux] spustenie z /etc/init.d/

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Středa Prosinec 29 23:38:05 CET 2004

Zdravim,

v /etc/init.d/moj_start mam zadefinovany prikaz "/usr/bin/mysql -u root -h
localhost -s sms < /root/outbox.sql", ktory som tam napisal v dobrej viere ze
po starte zapise do mysql tabulky z outbox.sql. za tymto riadkom nasleduje
odkaz na soft, ktory sa normalne spusti, k zapisu tabulky ale nedojde. ked
spustim ten prikaz normalne z terminalu, tak v pohode prebehne.

jo a samozrejme ze na ten subor s oboma prikazmi mam spraveny link aj
v /etc/rc.d/rc5.d/ a pocitac startuje do init=5.

vedel by ma prosim niekto nakopnut spravnym smerom preco sa to zapisanie do
mysql odmietne spustit?

dakujem.
--
Michal Holeš