[linux] sifrovanie mailov cez GPG - mutt, pine a ostatne klienty

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Prosinec 31 00:30:30 CET 2004

Zdravim,

chcem sa spytat, ze ci niekto pouziva GPG na sifrovanie svojej
komunikacie. Pouzivam mutt a aj mi to funguje, ale zopar veci mi trosku
vadi:

- ak poslem sifrovany mail muttom, text spravy bude v attachmente
  a mailovy klient pine to nevie hned otvorit

- ak poslem sifrovany mail cez pine, sifrovany text bude priamo v texte
  a potom to zase v mutte musim napajpovat do gpg. A ak dam odpovedat
  na ten text, tak mi do reply hodi sifrovany text

Asi sa zhodneme, ze mailovy klient by mal posielat sifrovany mail nejako
standardne, ale zaroven by mal zvladat otvorit takyto mail aj ked
nesplna uplne vsetky standardy.

Je na to nejake RFC alebo vie niekto, ako to v mutte a pine nastavit,
aby sa to spravalo transparentne?

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/