[linux] OT: HTTP a chyby prenosu

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Únor 3 16:50:57 CET 2004

Tuesday, February 3, 2004, 4:24:10 PM, you wrote:

AH> Reget ...

Co myslis tym reget? Lebo presne ReGet som pod windowsom skusal
najviac a presne ReGet mi od isteho casu nestiahol ani jeden
CD image spravne.

Ale vcera som sa napriklad hral s Gentoo a musel som prestat
lebo napriklad emerge bol schopny stiahnut zdrojaky gcc bez
chyby az na treti krat...

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk