[linux] Antivir

Marek Podmaka marki na host.sk
Neděle Únor 22 19:03:36 CET 2004

On Sun, 22 Feb 2004, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Predpokladam, ze Otlak si to ulozi do fronty a nevyhodi to odtial
> dovtedy, kym sa mu to nepodari odoslat.

hej, tak nejako :)
pripadne ked si to po par hodinach ci dnoch user vsimne a mozno si niekde
precita aj chybovu hlasku :)

> Ale ty mas tusim iny problem. Outlook virusy nesiri, virus sa siri
> sam a ma vascsinou vlastny kod pre smtp klienta. Aj keby pochopil,
> ze dany mail bol odmietnuty, aj tak sa snazi poslat dalsi virus.
> Nepredpokladam, ze taketo maily dava do nejakej frnty a neskor
> ju vyprazdnuje.

no tento problem som nastastie este nemal. Myslim, ze virusom je dost
jedno ako na nich server reaguje, proste sa len konektuju a snazia sa
posielat...

Ten problem s outlookom bol v tom, ze user asi pouzil drag & drop, prip.
mal skryte pripony a nevsimol si, ze ako prilohu daj shortcut (cize subor
nieco.doc.lnk) a nie samotny .doc. No a tento mail server odmietol na
zaklade prilohy s dvomi priponami (co je v chybovej hlaske dostatocne
vysvetlene aj v anglictine a pre istotu aj po slovensky :)

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>