[linux] LILO a ReInstall XP

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 23 16:18:12 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Juraj Mátel" <j.matel na orangemail.sk>
To: "Lukas Lipka" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, February 23, 2004 3:50 PM
Subject: Re[2]: [linux] LILO a ReInstall XP

> Zdravim,
>
> sprava z: 22. februára 2004, 20:47:24

> esta raz diik, spravil som, LILO naskocilo ako malo, ale Linux mi nejde
spustit. Ze naky superblock je chybny a mam skusit
> e2fsck -b 8193 <device>

Waw to az tak dosahal disk instalor Win XP....  Ak je chybny superblok tak
sa bud rozluc z udajmi na disku, alebo skus niekoho, kto s tym ma
skusenosti- posahany superblok je nieco na styl posahanych oboch kopii FAT..

> tak dam /dev/hda6 alebo 9 tam kde pise tu chybu, ale ked to spustim, tak
mi napise to iste a takto stale dokola..

Pokial lilo pise chybu tak sa nezapisalo a teda sa pri boot-e nic
nezmenilo...

Peto